Aké cviky sú na chudnutie a spevnenie tela najlepšie?

author Nákupný poradca Nakupujeme online

 

Určite viete, že k štíhlej postave a pevnému telu vás neprivedie iba samotná strava. Pohyb pomáha nášmu telu byť zdravý - vyvíja svaly, posilňuje celkový aparát, srdce, nervy a cievy. Okrem toho nám pomáha byť štíhly a krásny.

 

 

K dokonalému cvičeniu a fyzickej aktivite, ktorá má vytvarovať naše telo a naplniť organizmus dávkou pozitívnych hormónov, potrebujete poznať správne cviky, dobré pomôcky a mať kvalitné oblečenie.

 

 

shutterstock 268263560

 

Najlepšie cviky na chudnutie

Treba povedať, že pri redukcií hmotnosti je veľmi dôležitá samozrejme aj strava. Nadváha je totiž nielen o nedostatku pohybových aktivít, ale najmä o nevhodnej a nepravidelnej strave. Optimálny stravovací plán by vám mal zostaviť odborník na výživu na základe vyšetrení a toho, čo vaše telo potrebuje.

 

Bez toho, aby ste si obliekli športové legíny a zapotili sa na tréningu to ale pochopiteľne nepôjde. Treba zvoliť vhodné cvičenie, pri ktorom budete spaľovať tuky. Ide o aeróbne cvičenie s nižšou záťažou a väčším počtom sérií.


Chudnúť sa dá nielen behom, bicyklovaním či plávaním, ale aj silovým tréningom. Bez problémov tak môžete robiť kliky, brušáky, drepy aj plank. Spočiatku by ste pri tom mali využiť aj osobného trénera, aby bolo cvičenie naozaj efektívne a poctivé. Veď nakoniec, zostaviť tréning tak, aby ste chudli a cvičili správne, dokáže najlepšie profesionál.

  

Cviky na spevnenie postavy

Ak ste so svojou hmotnosťou spokojný a chcete iba spevniť telo budete potrebovať trochu iný tréning ako pri chudnutí. Využívať môžete aj pomôcky na cvičenie ako ručné činky alebo hula hop, prípadne si zacvičiť vonku na workoutovom ihrisku. Zrejme najpopulárnejším ale tiež efektívnym cvikom na spevnenie celého tela je plank. Pre spevnenie nôh sú skvelým cvikom výpady alebo drepy s unožovaním.

Zostava cvikov môže pozostávať z planku, klikov, drepov a dvíhania panvy. Konkrétne cviky sa samozrejme dajú obmieňať alebo dopĺňať či upravovať podľa toho, akú záťaž už dokážete zvládnuť. Myslite na to, že princípom nie je spraviť cvik a jeho opakovania rýchlo. Sústreďte sa v prvom rade na to, aby bol cvik vždy vykonaný správne a mal ten správny efekt.


Odoberaj nové články na email:


Páči sa ti tento článok? Posuň ho ďalej:


Nákupný poradca
Autor Nákupný poradca

Komentáre k článku

Prečítajte si ešte:

Ako doma urobiť dobrú kávu?

Neprehliadnite

Novinky e-mailom

Nezmeškajte dobrú akciu, ani šikovnú radu! Neposielame spamy, iba užitočné informácie :)

Naši priatelia

Twitter stena

@pricemania Hlásia upršaný víkend. Strávte ho netradične. Vyrazte na cesty 🚙 a navštívte nejaké múzeum či galériu. #navigáciahttps://t.co/cCYYOw6xCA
@pricemania Už ste si dnes našli čas na športovú aktivitu? 📈 Koľko krokov vám chýba do splnenia denného limitu? V najnovšom b… https://t.co/DTeiLJvRuy
@pricemania 😳 Neviete sa rozhodnúť, ktorý produkt najlepšie spĺňa vaše požiadavky? Potrebujete poradiť s výberom obchodu, ktorý… https://t.co/LGfBnGn7pB

Tagy