Prieskum nákupného správania e-shopov v magazíne Obchod

author Lenka Káčerová Pricemania v médiach

Bez internetu si už niektorí z nás nevedia predstaviť život. Surfujeme na ňom v MHD, reštauráciách, potrebujeme byť stále k dispozícii, krátime si ním čakanie a vypĺňame si tak dlhé chvíľky. Ako už viete, Pricemania zrealizovala online prieskum, ktorého sa zúčastnilo 5 210 respondentov. O jeho výsledkoch informoval svojich čitateľov aj magazín Obchod.

Obchod


Odoberaj nové články na email:


Páči sa ti tento článok? Posuň ho ďalej:


Lenka Káčerová
Autor Lenka Káčerová

Lenka už počas štúdia žurnalistiky pôsobila vo viacerých médiách. Bola zástupkyňou šéfredaktoriek v študentskom časopise Občas Nečas, ako redaktorka pôsobila v spravodajskom portáli Nitra24.sk a skúsenosti naberala aj na svadobnom webe Nevesta.sk. S PR a marketingom pracuje vďaka módnemu návrhárovi a floristovi Róbertovi Bartolenovi a jeho NOBLE floristickému ateliéru. V súčasnosti zastáva funkciu Marketing & PR Manager v portáli na porovnanie cien a kvality e-shopov Pricemania.sk. Okrem toho sa venuje aj publikačnej činnosti vo viacerých médiách a písaním recenzií na portál Bookreview.sk.


Autor Lenka Káčerová na Google+

Komentáre k článku

Prečítajte si ešte:

Čo potrebuje dobrý e-shop alebo ako premeniť návštevu na zákazníka

Neprehliadnite

Novinky e-mailom

Nezmeškajte dobrú akciu, ani šikovnú radu! Neposielame spamy, iba užitočné informácie :)

Naši priatelia

Twitter stena

@pricemania Teambuilding ako sa patrí! :-) Správnu dávku adrenalínu, strachu a zábavy sme si užili vďaka VRBA - The Virtual... https://t.co/YNZSzgxU2z
@pricemania Apple predstavil novinku iPhone X (iPhone ten) so špičkovým spracovaním, vylepšeným procesorom, tlačidlo home... https://t.co/4aj1SeqMpk
@pricemania Moderné veľkosklady Alzy, už ste ich videli? 🗳 https://t.co/0puzoxLbgP

Tagy