Prieskum nákupného správania e-shopov v magazíne Obchod

author Lenka Káčerová Pricemania v médiach

Bez internetu si už niektorí z nás nevedia predstaviť život. Surfujeme na ňom v MHD, reštauráciách, potrebujeme byť stále k dispozícii, krátime si ním čakanie a vypĺňame si tak dlhé chvíľky. Ako už viete, Pricemania zrealizovala online prieskum, ktorého sa zúčastnilo 5 210 respondentov. O jeho výsledkoch informoval svojich čitateľov aj magazín Obchod.

Obchod


Odoberaj nové články na email:


Páči sa ti tento článok? Posuň ho ďalej:


Lenka Káčerová
Autor Lenka Káčerová

Lenka už počas štúdia žurnalistiky pôsobila vo viacerých médiách. Bola zástupkyňou šéfredaktoriek v študentskom časopise Občas Nečas, ako redaktorka pôsobila v spravodajskom portáli Nitra24.sk a skúsenosti naberala aj na svadobnom webe Nevesta.sk. S PR a marketingom pracuje vďaka módnemu návrhárovi a floristovi Róbertovi Bartolenovi a jeho NOBLE floristickému ateliéru. V súčasnosti zastáva funkciu Marketing & PR Manager v portáli na porovnanie cien a kvality e-shopov Pricemania.sk. Okrem toho sa venuje aj publikačnej činnosti vo viacerých médiách a písaním recenzií na portál Bookreview.sk.


Autor Lenka Káčerová na Google+

Komentáre k článku

Prečítajte si ešte:

Čo potrebuje dobrý e-shop alebo ako premeniť návštevu na zákazníka

Neprehliadnite

Novinky e-mailom

Nezmeškajte dobrú akciu, ani šikovnú radu! Neposielame spamy, iba užitočné informácie :)

Naši priatelia

Twitter stena

@pricemania Aj vy by ste najradšej skočili do bazéna, ale nemáte do akého? Máme riešenie: Pohodový nadzemný bazén!💦🌞 Nízke... https://t.co/w2z1mxB0Ja
@pricemania Ak sa chystáte grillovať, dávajte pozor aby ste sa nepripiekli. :D https://t.co/HR1DwyCsCG
@pricemania Smartfón od Asusu naozaj prekvapil dobrou cenou. Ako sa vám pozdáva cena a výkon? 🤔 https://t.co/iImXi0nkMz

Tagy