Tretí ročník Conversion Meetup bude tento rok aj s Ericom Reissom

author Martina Hatňanková Pre e-shopy

Tento rok sa už po tretíkrát môžu všetci záujemcovia o online a digitálne prostredie stretnúť na pravidelnom Conversion Meetupe. Spolu s prednáškami viacerých odborníkov sa návštevníci môžu zúčastniť aj workshopu so známym dánskym usability odborníkom Ericom Reissom.

Skúsenosti z oblasti UX a usability, analytiky a výkonnostného online marketingu – to sú tohtoročné témy, ktorú sú ťahúňmi podujatia. Otváračom prednášok odborníkov z online sveta bude workshop s autorom publikácie Usable Usability Ericom Reissom, ktorý je zároveň aj medzinárodne uznávaný UX a usability špecialista. Ten definuje tri hlavné piliere usability – ľahkosť, elegancia a empatia, o ktorých bude rozprávať všetkým účastníkom.

„Na Slovensko sa veľmi teším. Videl som veľa skvelých online projektov, ktoré sú úspešné. Všeobecne je o Slovákoch známe, že sú v oblasti vývoja zdatní. Verím, že naše stretnutie bude prínosom pre obe strany,“ uviedol Eric Reiss.

Eric_Reiss

Okrem Reissa však návštevníci podujatia môžu navštíviť aj prezentácie ostatných prednášajúcich. Svoje praktické skúsenosti odprezentuje Gavin Taylor – šéf digitálu Carat UK, Viedenské dizajnérske štúdio Strukt, Bohdan Fedor – vedúci marketingu online banky Zuno, Stefan Konopatzki z medzinárodného e-shopu Stilago a iní.

„Som naozaj rád, že existuje podujatie ako Meetup, pretože príležitosť stretnúť sa a vymeniť si skúsenosti s naozajstnými odborníkmi v odbore zo zahraničia, je vždy podnetná. O to viac sa teším, že na Meetupe tento rok nebudem len ako divák, ale aj ako prednášajúci,“ povedal Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno, ktorý na Meetup-e predstaví tému online bankovníctva s názvom Prečo banka nie je e- shop.

Conversion Meetup 2014 si nenechajte ujsť v industriálnych priestoroch Refinery Gallery už 6. novembra. Predtým sa nezabudnite registrovať na conversionmeetup.net.

 

conversion_meetup_logo


Odoberaj nové články na email:


Páči sa ti tento článok? Posuň ho ďalej:


Martina Hatňanková
Autor Martina Hatňanková

Martina študuje posledný ročník žurnalistiky na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre, kde už štyri roky pôsobí v študentskom časopise Občas Nečas ako redaktorka. Už počas štúdia ju viac ako médiá začal zaujímať svet PR a marketingu. V súčasnosti sa venuje publikačnej činnosti na čitateľskom portáli zameranom na recenzie kníh Citaj.to, kde je zároveň aj editorkou. Vo voľnom čase číta knihy, sleduje seriály a miluje divadlo.


Autor Martina Hatňanková na Google+

Komentáre k článku

Prečítajte si ešte:

Nové povinnosti pre e-shopy od júna 2014

Neprehliadnite

Novinky e-mailom

Nezmeškajte dobrú akciu, ani šikovnú radu! Neposielame spamy, iba užitočné informácie :)

Naši priatelia

Twitter stena

@pricemania Skvelá ponuka pre vášnivých záhradkárov. 🌻🌹🍓 https://t.co/c2XI7zr8bS
@pricemania Aj vy by ste najradšej skočili do bazéna, ale nemáte do akého? Máme riešenie: Pohodový nadzemný bazén!💦🌞 Nízke... https://t.co/w2z1mxB0Ja
@pricemania Ak sa chystáte grillovať, dávajte pozor aby ste sa nepripiekli. :D https://t.co/HR1DwyCsCG

Tagy